Rokometaši Gorenja Velenja bodo v sodelovanju z dansko blagovno znamko Hummel v drugi del sezone v državnem prvenstvu in Ligi Evropa krenili v novih dresih, ki so jih vrhunsko oblikovali v dizajn studiu Hisense Europe.
Mejnik prvih presonaliziranih dresov kluba so želeli zaznamovati z akcijo, ki bi povečala povezanost kluba z lokalnim okoljem, igralci in navijači, dodatno aktivacijo obstoječih sponzorjev ter hkrati opozoriti na precej alarmantno stanje, v katerem je vse več socialno šibkih športnikov in športnic.
V sodelovanju z agencijo AV Studio so zato pripravili »teaser« dražilno fazo in s sloganom: »Pod majico isto srce,« so želeli vzbuditi zanimanje in viralnost prek socialnih kanalov, prvi vrsti Facebooka in tudi Instagrama. Za uspeh ideje je bilo ključno, da se znani Velenjčani pojavili zgoraj brez. Vid Kavtičnik, Peter Poles, 6Pack Čukur, Iztoka Melanšek (Tabu), Matjaža Jelena (Šank Rock), Uroš Kuzman (stand up komik) in drugi so s svojimi objavami namigovali na povezanost Velenjčanov in srčno mesto Velenje. Kasneje so se znanim velenjskim facam, ki so se pod svoje objave podpisovali s ključnikom #istosrce #velenje, pridružili še mladi rokometaši Gorenja ter igralci članske ekipe. Akcija je v preteklem tednu vzbudila precej zanimanja, hkrati pa je klubu uspelo, da ni prišlo do razkritja zakaj pravzaprav gre.
Z novimi objavami tako znani Velenjčani kot člani kluba pokažejo nove drese, ki so jih v slogu največjih športnih klubov podprli z videom, v katerem so v predstavili tako grafične elemente kot sponzorje, hkrati pa povezali preteklost in sedanjost, saj se v videu pojavijo tudi rokometni otroci Gorenja Velenja in legende kluba: Borut Plaskan, Vid Kavtičnik, Mario Šoštarič in trener Branko Tamše.
Da ne bi ostalo samo in zgolj pri novi podobi igralcev Gorenja Velenja na igrišču, bodo dresi znanih Velenjčanov s podporo Šaleško Savinjske gospodarske zbornice in Medobčinske zveze prijateljev mladine Velenje v naslednjih dneh šli na spletno dražbo. Zbrana sredstva bodo namenjena športnikom iz socialno šibkih družin za različne projekte, pri čemer bo 20% prek MZPM Velenje razdeljeno v mlajših selekcijah RK Gorenje Velenje, preostali, večji del pa bo namenjen otrokom iz vseh treh občin, ki jih pokriva MZPM Velenje.
S projektom želi RK Gorenje Velenje olajšati športno pot mladim iz Šaleške doline in pokazati, da imamo v Šaleški dolini #istosrce. Ne glede na ekonmosko situacijo posameznikov in družin bi vsak otrok moral imeti priložnost organizirane vadbe, ne glede na športno panogo.
Vir: Rokometni klub Gorenje